#NajważniejszeToCoWŚrodku w mediach – wiadomości o kampanii „Najważniejsze to co w środku” trafiły już do mediów. Jako pierwsze zareagowały branżowe portale internetowe, podając szczegóły kampanii i poszczególnych jej założeń. W pierwszych godzinach kampanii pojawiły się informacje w serwisach, z którymi Fabryka od lat odnotowuje dobrą współpracę. O kampanii #NajważniejszeToCoWŚrodku poinformowały m.in. buildercorp.pl, obud.pl, chemiabudowlana.info, izolacje.pl, […]
#NajważniejszeToCoWŚrodku w mediach – wiadomości o kampanii „Najważniejsze to co w środku” trafiły już do mediów. Jako pierwsze zareagowały branżowe portale internetowe, podając szczegóły kampanii i poszczególnych jej założeń. W pierwszych godzinach kampanii pojawiły się informacje w serwisach, z którymi Fabryka od lat odnotowuje dobrą współpracę.
O kampanii #NajważniejszeToCoWŚrodku poinformowały m.in. buildercorp.pl, obud.pl, chemiabudowlana.info, izolacje.pl, pasywny-budynek.pl oraz e-izolacje.pl (należące do grupy e-budownictwo).
Warto przypommnieć:
Od sierpnia ruszyła najnowsza kampania Fabryki Styropianu ARBET „Najważniejsze to co w środku„. ARBET po raz kolejny zwraca uwagę na jakość, czyli to, co najważniejsze w budowie domu. Produkty ARBETu od lat są wyróżniane zarówno przez rynek, np. medalami Konsumenckimi Medalami Jakości, jak i przez fachowców. Wysokiej jakości płyty styropianowe to dobra energia dla domu, znaczące oszczędności w użytkowaniu nieruchomości i korzystny wpływ na środowisko.
W ramach kampanii działa strona prawdziwystyropian.pl, pokazująca w prosty sposób, jak w domu można zastosować styropian, edukująca i umożliwiająca dokonanie we własnym zakresie obliczeń właściwego współczynnika przenikania ciepła.