Od sierpnia rusza najnowsza kampania Fabryki Styropianu ARBET „Najważniejsze to co w środku„. ARBET po raz kolejny zwraca uwagę na jakość, czyli to, co najważniejsze w budowie domu. Produkty ARBETu od lat są wyróżniane zarówno przez rynek, np. medalami Konsumenckimi Medalami Jakości, jak i przez fachowców. Wysokiej jakości płyty styropianowe to dobra energia dla domu, […]
Od sierpnia rusza najnowsza kampania Fabryki Styropianu ARBET „Najważniejsze to co w środku„. ARBET po raz kolejny zwraca uwagę na jakość, czyli to, co najważniejsze w budowie domu. Produkty ARBETu od lat są wyróżniane zarówno przez rynek, np. medalami Konsumenckimi Medalami Jakości, jak i przez fachowców. Wysokiej jakości płyty styropianowe to dobra energia dla domu, znaczące oszczędności w użytkowaniu nieruchomości i korzystny wpływ na środowisko.
W ramach kampanii działa strona prawdziwystyropian.pl, pokazująca w prosty sposób, jak w domu można zastosować styropian, edukująca i umożliwiająca dokonanie we własnym zakresie obliczeń właściwego współczynnika przenikania ciepła.
Fabryka przygotowała także nową stronę korporacyjną arbet.pl, w zupełnie nowy sposób prezentującą produkty i dokonania firmy. Również na portalach społecznościowych ARBET znacząco intensyfikuje działalność edukacyjną.
Przypomnijmy – ARBET to polska firma ze 100% polskim kapitałem i już ponad 25letnimi tradycjami. Działalność rozpoczęła u progu transformacji polskiej gospodarki, jako regionalna fabryka z Koszalina. Dziś ARBET tak taki sposób, by swoim zasięgiem objąć cały teren kraju.
ARBET jest członkiem uznanych organizacji branżowych – Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu i Stowarzyszenia na Rzecz Systemów Ociepleń – i tym samym dzieli ich misję. Celem fachowców z ARBETu jest mądra edukacja rynku, wymiana doświadczeń, szkolenie, doradztwo. W taki sposób ARBET wzmacnia świadomość odbiorców na temat istotności działań na rzecz ociepleń.
Kampania Fabryki Styropianu ARBET jest wsparta działaniami reklamowymi – już dziś napotkać można bilboardy i ogłoszenia, w radiu natknąć się na spoty „Najważniejsze to co w środku”.